wtorek, 18 października 2016

Nowy wzór metryczki dla dziewczynek

Znalazłam piękną serię obrazków z dziewczynkami. Jedna z nich tak mnie zachwyciła, że postanowiłam zamienić ją na metryczkę. Niestety to wersja tylko dla dziewczynek :). Jest też nowy wzór czcionki - dzięki uprzejmości Babci Vilemoo. Jeszcze nie wiem jak ją nazwać. Możecie coś zaproponować. Wróżkę już mam - bo to mi pierwsze przyszło do głowy. 

Poza tym ostatnio byłam w IKEI po nowy zapas ramek i znalazłam nowe wzory ramek. Także nowa metryczka jest w nowej ramce. Niestety trzeba je dokładnie sprawdzać, bo ja zauważyłam dopiero w domu, że jeden narożnik był zagięty i odeszła farba. Ale ta najwyżej zostanie w domu do przymierzania, a do tej metryczki kupi się nową ramkę. 

Wielkość metryczki standardowa - tj. 13 x 18 cm. Ramka zdecydowanie większa. Próbowałam ją w tej chwili odszukać na ich stronie, ale nie ma jej w ofercie. Nie wiem dlaczego. Jak kupię następną to będę mogła podać nazwę. No chyba, że to jakaś ramka sezonowa, która nie wchodzi do stałej oferty. Ale mam nadzieję, że nie, bo bardzo mi się podoba. Zresztą oceńcie sami.







Zastanawiam się, czy jeszcze nie włożyć jej do różowej ramki i sprawdzić, jak ten mariaż będzie wyglądał. Zobaczymy.




17 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te wróżki, metryczka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna metryczka. Myślę że w białej lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna wróżka i przepiękna ramka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł nametryczkę a ramka też świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam gdzieś już tą wróżka, świetnie nadaje się do metryczki. Ramka jest po prostu mega, pasuje do haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna metryczka :) Sama do metryczek wykorzystuję raczej niestandardowe wzory :)

    Zapraszam do mnie: bibliotekahaftu.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała seria z tymi wróżkami jest świetna. Fajnie, że użyłaś tego wzoru właśnie do metryczki, wyszło słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramka nazywa się SKURAR :)
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50310627/
    Piękna metryczka!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zastosowanie dla panienki z kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna metryczka z wróżką z serii kalendarzowej. Wspaniale prezentuje się w tej koronkowej ramce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam tą wróżkę, ale w Twojej ramce wygląda rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny hafcik i ślicznie wygląda w tej ażurowej rameczce

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie by wyglądało w bladoróżowej ramce;)

    OdpowiedzUsuń